Välkommen till min nya blogg!

Jag är en någorlunda anonym tonårsbrud på sexton, snart sjutton år. Ni kan kalla mig Jultomten (JT). Meningen med den här bloggen är att jag ska skriva om mitt liv som en hälsosam tonåring. I ett samhälle där man ofta eller ständigt är stressad och har massor av saker att ta itu med, kan det sannerligen vara svårt men ack så viktigt att ibland stanna upp och ställa sig frågan; "Hur mår jag egentligen?".

Hälsa för mig är att ta hand om sin kropp, men även sin själ. Attityden till sig själv och självkänslan är minst lika viktig som att ta hand om sin kropp fysiskt.

Här kommer det bland annat skrivas om mina egna upplevelser och min strävan efter ett hälsosammare liv, träningstips och nyttiga recept.

enjoy !

hälsosamma pussar från JT ♥


Kommentarer
Postat av: Tandfen

Nice! här kommer jag läsa i alla fall =) höhö <3

2010-01-04 @ 21:12:07
URL: http://theworkoutgirl.blogg.se/
Postat av: Jultomten

haha, gött det tandfén min ;* <3

2010-01-04 @ 22:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0